I. POLITICA DE COMANDA

Vom utiliza datele dumneavoastra personale în următoarele scopuri:

I.1 Pentru a vă răspunde la mesaje trimise prin formularul de contact și formularul de reclamații și sesizări:

  • nume (obligatoriu);
  • email (obligatoriu);
  • numărul de telefon (opțional).

I.2 Pentru a procesa comenzi făcute de către dumneavoastra prin societatea noastra (pentru a emite factura):

  • Prenume;
  • Nume;
  • Numele companie (opțional);
  • Adresa poștală și de facturare (țară, stradă, oraș, stat/județ, cod poștal);
  • Telefon (pentru orice eventuală problemă despre care trebuie să vă contactăm);
  • Adresa email (ca să vă putem confirma plata);
  • Adresa IP de unde s-a făcut comanda (este stocată automat de către sistem când faceți o comandă și ne ajută în cazuri de fraudă).

II. POLITICA DE LIVRARE 

Vă prestăm serviciile și să vă trimitem materialul digital / fizic / online, inclus în pachetul plătit de către dumneavoastră:

  • Nume;
  • Prenume;
  • Număr de telefon;
  • Adresa poștală (țară, stradă, oraș, stat/județ, cod poștal);
  • Adresa email (să putem să vă confirmăm înscrierea în program și ca să puteți primi emailurile incluse în pachetul achitat de dumneavoastra).
  • Materialele solicitate de dumneavoastra le trimitem prin email/online.
  • Pentru crearea unui cont: contul folosește un nume de utilizator generat de calculator folosind numele și prenumele dumneavoastra sau adresa de email.  În cont sunt stocate toate date pe care le-ați introdus când ați făcut plata comenzii ca să puteți verifica oricând comanda depusă precum și anula o comandă.

Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre: putem folosi datele furnizate de către dumneavoastra ca să vă îmbunătățim experiența personala și a altor clienți.

Pentru acesta,  procesăm mesaje trimise prin diferite formulare de contact și prin formularul de reclamații și sesizări.

Pentru apărarea intereselor noastre legitime: În situații în care trebuie să ne protejăm drepturile, precum și activitatea noastră comercială, s-ar putea să fie nevoie să transmitem datele dumneavoastra la autoritățile competente.  Astfel de situații pot include dar nu sunt limitate la:

  • Tentative de fraudă;
  • Atacuri cibernetice asupra site-ului nostru sau platforma noastră;
  • Gestionarea a diferitelor tipuri de riscuri.

Temeiul pentru folosirea datelor dumneavoastra este apărarea legitimă a activităților noastre comerciale și apărarea angajaților și colaboratorilor noștri.  În astfel de situații,  vom lua măsurile necesare să menținem echilibrul între drepturile și interesele noastre și drepturile dumneavoastra.

III. CONDIȚII DE RAMBURSARE SI ANULARE

  • Dacă dorești anularea și rambursarea plății, trebuie să ne notifici de această intenție în termen de până la 10 zile de la achiziționarea abonamentului, prin orice mijloc de comunicare disponibil (e-mail, social media, telefon);
  • Nu se încadrează în politica de rambursare abonamentul utilizat (are minim o vizită înregistrată);
  • Nu se încadrează în politica de rambursare abonamentele oferite și achiziționate la un preț mai mic decât cel afișat ca fiind de bază, prin campanii ale partenerilor, sau prin alte reduceri cu caracter promoțional;